divendres, 5 d’agost del 2016

Com és el mar?

Des de l'Escala, enamorada d'aquest mar tan immens, tan llunyà i proper alhora, us recordo i us desitjo un bon estiu.




Com és el mar?

Regala'm una caragola marina i adornaré les meves orelles amb corall vermell.
M'endinsaré a l'aigua i em deixaré gronxar pel bressol dels seus blaus.
Esperaré, cara al mar, al vent que enrinxoli els meus cabells mentre, a la sorra, les oles m'acaricien els peus...

     -I després? -em diràs

Després, et faré un poema! I t'explicaré, molt intimament, com és ell.


1 comentari:

Nandi ha dit...

Estimada Glòria,
Moltes gràcies per aquesta nova entrada al blog.
M'ha semblat molt refrescant.
Quan l'anava llegint m'imaginava el que dius al text...
La fotografia que acompanya el text és molt bonica.

Que acabeu de passar un bon estiu!

Una abraçada!

Nandi