dimarts, 16 d’agost del 2016

Últims comentaris de la meva novel·la "Sota la mimosa"

7 comentaris:

Nandi Cabezas ha dit...

Vaig portar la teva novel·la i et comento alguns pensaments que em va suggerir.

- Va mantenir un interès continuat al llarg de tota l'obra.
- Sobre la personalitat de la Dolores, vaig pensar que és tan important deixar ser com són les altres persones ..... que siguin ells/elles mateixos i com de vegades l'educació rebuda, els tabús, un excès de perfeccionisme inúitil, etc pot fer trontollar i, de vegades, enfonsar les nostres relacions amb els altres.

Recordo una frase de l'actriu Liv Ullman: "Tal vegada la maduresa consisteixi en deixar que les altres persones siguin elles mateixes, que siguin"

- Tota la novel·la segueix un ritme constant de manera que resulta interessant en tot moment. Té molta acció.

- M'agraden els agraïments a la teva família, tan dolços i sentits i també a nosaltres, els teus amics de la coral...

- Les relacions de la Montserrat tant amb l'Albert com amb l'Eduard.

- Admiro el personatge de la Montserrat, valenta, serena en tot moment..

- M'ha agradat el pensament:

" la compassió només és possible si la persona té un estat d'equilibri físic i mental" (pàg 152)

- M'ha commogut al llarg de tota la novel·la però la carta pòstuma de l'Albert en va fer plorar amb llàgrimes.

Enhorabona, Glòria!

Nandi

Ana Baurier ha dit...

Estos tres últimos días he tenido el bellísimo placer de disfrutar leyendo tu libro. Gracias, he disfrutado muchísimo. No solo he disfrutado, hasta he soñado con el libro. Es de esos pocos libros que acabo y me quedo con ganas de más o con tristeza de haberlo acabado... gracias por hacerme pasar tan buenos momentos.
Que catalán tan precioso, que sensibilidad, que... ¡cuando llega el próximo?

"Sota la mimosa" se convierte en uno más de la lista de libros que me han llegado al corazón. Gracias. Lo voy a aconsejar

Mireia Farriol (poetessa) ha dit...

Hola reina, ja he acabat el teu llibre i el trobo molt interessant i amb un estil molt fresc que enganxa al relat. Trobo que en aquests anys has fet un salt molt fort cap amunt.
...el treball personal i les ganes hi fan molt. Al darrera d'un llibre hi ha molta feina que el lector no veu.

Rosa Maria Planells ha dit...

Hola Gloria! No sóc "bloguera" i tinc poca afició aquestes noves expansions/tecnològiques però m'agrada molt rebre les teves "entrades".Quan obro el teu blog llegeixo l'escrit actual i altre cop els anteriors ,vull dir que ho faig quan disposo de temps i puc assaborir-ho.
M'entusiasme escoltar la música de les teves paraules i sentir el teu mar.
.Et recordaré qui sóc perquè fa temps que no tenim contacte (La darrera vegada va ser en l'Ateneu) Profe de primària del sagrat Cor, ara ja jubilada i àvia com tu.
Gràcies. Records i una forta abraçada.

Rafael Bosch ha dit...

Estimada Glòria,

Moltes gràcies per aquesta nova entrega. Me la llegiré amb molt carinyo. Espero que estigueu tots molt bé, disfrutant de tot el que la vida us ofereix, magnànima, tot l’any. Sigueu molt feliços!

Molts records al Javier i una afectuosa abraçada per a tu.

Rafael

François Ferrenbach Genty ha dit...

Glória segueix escrivint q m'encanta el teu llibre.Enganxa i no el pots deixar.Peró quan l'acabes en voldries més.Doncs ja ho saps.Una miqueta més.Petonets Françoise

Ferran Espuñes ha dit...

BENVOLGUTS Gloria i Javier Des de l Albi una gran abraçada, Estic llegint el teu llibre i en gaudeixo! Salutacions!
Imma i Ferran