dijous, 13 d’octubre del 2011

NO AMICS, NO!

No amics, no! Ni s’ha mort, ni està malalt, ni s’ha adormit. Senzillament el bloc descansava. Descansava des de l’abril, que ja és descansar!
Jo el deixava, esperant espavilar-lo quan arribés la tardor; temps suau i tranquil, ple de panellets i castanyes, bolets, fulles vermelles i daurades que caient dels arbres dolçament, encatifen els corriols mostrant, amb el seu cromatisme, el poder màgic de la natura. Com li costa a aquesta tardor, climatològicament parlant, despertar-se! Així que he dit, prou! I ens hem posat el bloc i jo, atallant, a fer feina.

Aquesta setmana recomenço els meus estudis a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, la meva estimada escola. És el segon any de Narrativa que correspon al curs de Novel·la I. Serà molt interessant, no en tinc cap dubte i també sé que em sentiré repeuant; que necessitaré emparar-me fort amb els meus mestres i companys, fent camí poc a poc, amb docilitat, però amb el meu propi caràcter que tots coneixeu.

He preparat uns petits escrits amb el nom de Pàgines possibles que vaig escriure els curs passat tot donant llambregades ací i allà a fets viscuts o comptats, intuint o escodrinyant les mitges paraules fins endevinar els seus secrets; escrivint històries fetes entre realitats i ficcions que s’entrelliguen però mai donant cabuda a la mentida.

Vosaltres esteu aquí: aquesta és la meva força. Quantes vegades ja entrada la nit, davant d’un paper blanc, donant voltes i voltes a les lletres que es resistien a sortir, m’heu ajudat!

Aquest és el meu agraïment. Vagin doncs aquestes Pàgines possibles, per a tots vosaltres! Us segueixo estimant. Bona tardor!

5 comentaris:

Françoise Ferrenbach Genty ha dit...

Gràcies Glória cada vegada és més interessant el que ens envíes.Et trobo a faltar.Una abraçada Françoise

Angelines Crespo ha dit...

Gracias Gloria ya lo echabamos d menos. Un abrazo. Angelines.

Manuela Redondo ha dit...

Gloria:

Oh¡ Que sorpresa, me parece muy acertado, la tardo se resiste en llegar, así que ya está bien de descansar, "manos a la obra", que esperamos (si te dejan), esos escritos tan bonitos.

Un fuerte abrazo. Manuela

Jordi Esteller ha dit...

Glòria, moltes gràcies per la informació.
Li donaré la ullada, amb l'intenció, com sempre, d'aprendre del teu estil.
Una abraçada i desitjar-te que el nou curs et vagi molt molt bé.
JORDI ESTELLER

Criticartt ha dit...

Glòria!!!! com va tot? m'ha fet molta il.lusió retrobar.me amb el teu bloc, i a la vegada m'ha servir per a rememorar molt bons records del nostre curs a l'Ateneu!!!
Espero que em segueixis posant al dia penjant les teves paraules en aquesta... la teva pàgina.
Un petonet molt gran!!
Beli