dissabte, 28 de març del 2015

Pàgines possibles - A UN JOVE ARTISTA-PINTOR



Ajudem a desvetllar els somnis amb delicadesa, que els somnis estan fets amb pols d'ales de papallona. Esperonem-los, però...





A un jove artista-pintor

Dominant
-amb ulls d'home-
m'has mirat.
He comprés
que has decidit
fer de la teva passió,
art i pintura.

Dominant
-t'he dit-
dóna'm la mà.
En el plec dels teus dits
cinc pinzells
compromesos.

Llaurador de colors
-i de somnis-
desmaquilla la terra.
Davalla al present.
Llença't amb coratge.
Ara.
Urgent.

6 comentaris:

Gelina R. ha dit...

Hola, em dic Gelina. No et conec personalment. Una companya m'ha donat el teu bloc perquè estic estudiant Belles Arts. Vull dedicar-me a la pintura. Gràcies perquè algú, com tu, s'interesa per aquest art i ens anima. Seguiré el teu bloc.

Jaume Gala ha dit...

Celebro molt que intensifiquis els esforços per obtenir treballs ben ponderables, plausibles, plens de qualitats.
M’agrada molt llegir-te i observar els teus progressos. La teva ploma reflecteix pensaments, sensacions, sentiments... que fan volar l’esperit vers espais de gaudi. Sé que hi perseveraràs i me n’alegro profundament.

Lola Guzmán ha dit...

Gracias Gloria. Precioso todo lo que mandas. Me encanta recrearme en ello…

Marchamos toda la familia, catorce, a Granada y luego a Jaén. Recordaré a MORAYMA…

Un abrazo y feliz Pascua. Lola.

Unknown ha dit...

Molt bo.
M'ha agradat això de llaurador la terra. I de somnis.
Tots una crida a ser joves artistes.
Ramon

Macamen Rosales ha dit...

Gracias Gloria, precioso.

Anònim ha dit...

Molt maco, el teu comentari d'ànims cap a l'artista.

També el poema amb monosíl·labs del Jauma Gala
Una abraçada!
Nandi